Förlåt för att jag inte har bloggat!

Ja förlåt för att jag inte har bloggat på länege men det har varit så mycket och från och med nu tänker jag skärpa mig och blogga mera.

Ja här kommer lite från dagarna jag inte skrivingt om!

Torsdag:
Ja jag red fire. Han var lite seg i början men sedan var han jätte lydig. Han var super duktig i slutet och vi hade roligt tillsammans. Jag tränade på att han skulle lyssna och gjorde många övergångar. Sedan så red jag innanför spåret för att jag skulle se till att han lyssnade på vad jag ville. Lyssnade på vart jag ville ha spåret och så vidare. Ja vi hade i alla fall super kul men fick inte med några bilder för jag glömde kameran.

Fredagen:
Jag red fire igen och i början lyssnade han inte alls så hela passet gick åt till att han skulle vara lydig. Men i slutet så lyssnade han bra och han följde minsta vink.

Idag (lördag):
Ja jag skulle ha ridigt på vallen idag men när vi släppte ihop honnom med två andra hästar så sprang de runt och busade så han fick sitt pass. Det gick jätte bra tills slutet. Då lackade ena hästen och jagade runt Fire. Ja vi tror att det kan ha berott på att hästen var avundsjuk på att Fire och den andra hästen lekte. Ja här kommer i alla fall lite bilder på hästarna när de lekte.


Ni kanske redan sätt bilden men det var i alla fall Fire som var i täten. Han fick ett väldigt fint svung i steget när han pulsade i snön och travede runt!

Ja lite info i alla fall!


Kommentera!<3
Postat av: Ravnelizabeth

Hello! Very interesting and professional site.

2011-09-27 @ 10:32:01
URL: http://ravnelizabeth.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0