Hiss vs Diss!



Fleecetäcke hel hals vit


Jag måste ge halsfleece täcken en stor HISS det är så bra att slänga på hästen ett halstäcke när man badat den! Sen måste jag erkänna att vitt kanske inte är så smart! Man är ju trotsallt i ett stall!


Ja, jag tycker att denna grimma var ful och dkulle aldrig sätta på den på någon av våra hästar! Ja färgblandningen och allt var bara såååååååå fel!



Nu blir ni ganska förvånade va? Ja! Många tror och tycker att börjes är en skit afär där inget man köper håller! Men det är sååå fel! Vi handlar IBLAND på börjes och de sakerna håller minst lika bra som nått man har köpt i en annan afär. och märket är vell inte det viktigaste! Huvudasaken är vell att hästen har saker som den mår bra av och att det inte går sönder efter en sekund! Det gör inte börjes sakerna de håller ganska bra faktiskt!

Vad tycker ni om mina hissar och dissar?

 

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0