Jag är super ledsen för så dåligt bloggande!

jag är super ledsen för så dåligt bloggande!
jag är ledsen mi vi har haft fullt upp idag!

1.först vaknade jag
2.åt jag frulle
3.åkte till stallet
4. va i stallet
5. bytte om
6. åkte till mormor och morfar

Ja det var fullspäckat!

När vi var i stallet släppte vi ihop Fire och två andra hästar. Först var dem bara söta och busade och kelade. Men när stallpersonalen skulle ta in dem så hade en av de andra hästarn blivit as sura på fire och jagat honom. så dessväre så kan dem inte gå längre.



Jag red Shadow på gallop banan. Han blev väldigt pigg och glad. Jag travade och galloperade lite i snön så att han fick pulsa och så! Jag äär nöjd med honnom han var väldigt fin och duktig!
Här kommer lite bilder!


Ja, min söta bäbis!


Kommentera!<3
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv på Anderssons Häst och Hund, 450 kr :)

2010-12-04 @ 23:43:07
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: nea

massa snöö :D

2010-12-05 @ 23:52:45
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0