Julklappar!

Hallå bloggisar!

Ja snart är det Jul men julen är inte helt lätt, mat skall lagas, klappar skall köpas, det skall städas och donas. Ja jag har i alla fall gort en av dessa saker. Det är att köpa julklappar! Så bra att jag har blivigt av med det mästa av införskaffandet av julklappar ja jag har köpt det jag skall köpa tills julafton (tror jag:P) sedan skall vi fira mini julafton med mammas släkt! Ja man skall fira med alla:) Hur skall ni fira med vilka?

Ja jag har i alla fall köpt en present till Carro men jag kan inte berätta eller visa vad för hon kollar ju på inläggen jag skriver:P Ja men nu ligger jag i soffan skall vila lite till sedan MÅSTE jag städa! Ja annars blir inte Carro glad för vi måste städa idag och hon är i stallet och rider Fire hon kommer att komma hem mella 22 och 23 Ja om jag tänkt rätt och allt går bra!:) Vad har ni gjort idag? Ja som ni redan vet hade vi Julavslutning idag när skall ni sluta skolan eller när har ni slutat skolan för i år! Tänk jag har gått min sista skoldagen 2010!:)

Ja gud vad jag är glad! Här kommer lite juliga bilder!

Ja vi har inte fått fram granen så kan inte visa en bild på det nu!:) Men senare har ni fått fram granen?

Ja kram kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0