Ridpass Fire måndagen 28/12

Hallå alla bloggisar!

Jag vet att jag har bloggat dåligt nu runt Jul men jag skall skärpa mig jag lovar!

Ridpass  28/12:
Jag joggade i ridhuset han var väldigt seg så jag fick jobba ganska mycket. Jag red mycket på stora volter och serpentiner så att han lösgjordes ordentligt. Jag tyckte att det var jätte roligt att rida honnom men jag kände av att jag fortfarande var sjuk jag hostade ganska mycket och så. Han blev riktigt fin i slutet.:)

Ja Fire har fått en ny hagkompis jag skall lägga ut bilder senare! När jag har tagit några efterssom vi oftast åker ut på kvällen kan jag inte ta några bilder men när vi åker ut på dagen skall jag se till att fota. De trivs i alla fall bra och myser.


Söta lilla Fire!

Kram, kram



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0