Ridpass på shadow 3/121



Idag red jag Shadow i ridhuset. Jag tog det inte jätte lungn men helle rint hårt, utan lagom!

I början kändes han lite seg och så men han kändes bra i slutet. Jag tränade på övergångar (att han skall gå fram när jag säger att han skall det). Tyvär blev det inga bilder! Men Shadom lyssnade fint och var rigtigt lydig.

Shadow ignorerar ibland skänkeln och vill inte gå frammåt med idag var den saken helt ok!

Uppläget på ridpassset:
skritta fram i 20 min (efrtersom det är kallt och att han är en ganska gammal ponny)
trava i ca 10 min
golopera (alltså inte på sträck utan med avbrått) i ca 10
Trav i ca 5 min
skritt i ca 10 - 15 min

Så såg dagens ridpass på Shadow ut! :)


Lilla bäbisen!¨


Jag sitter och skriver på min önske lista(kul + födelsedag) och undrar on ni har några tips på vad man skall önska sig?

Puss och Kram

Kommentera!<3
Postat av: Alice

ååå sötmule!! <3

2010-12-05 @ 21:40:29
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0