Boring!

Hallå alla!

Ja det var ju då inte så kul i skolan idag. Fick inte så mycket gjort för jag hade massa föreläsningar under hela dagen. Ja men det var kul att vara med mina älskade kompisar:) Ja och plugget tar inte slut vi har prov på torsdag!:( Ja som tur är har vi inte prov så ofta men jag kan inte så mycket så jag och Carro skall plugga idag och imorgon och så skall Shadow ridas av vår medryttare och Fire skall vila idag och så skall mamma ta hand om honnom imorgon, Shadow vilar imorgon. Hälst skall hon tömköra men det får vi se om det är möjligt. Ja så nu skall jag va inne lite på andras bloggar och så skall jag blogga lite mer!:)

Jag skall fota mer i helgen och då kanske vi kan ha med systemkameran så att det  blir bra bilder också!

Ja glömde att skriva att Fire fick ett nytt täcke igår här är bilder på täcket!


Varmt och sjönt med halstäcke!

Kram, kram

Kommentera!<3
Postat av: Sanne

Vilken fin häst ! :)

2010-11-17 @ 23:23:20
URL: http://youngriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0