Dubbla ridpass!

Hallå allihopa!

Ja efterssom Jennifer inte var med i stallet så Joggade jag båda hästarna. Ja det gick ganska bra och min snälla mamma hjälpte till och gjöra i ording och leda fram/av den häst jag inte red!

Ja vi hade lite tajt efterssom vi inte ville komma hem vid typ 12 i natt, Hahaha men nu är jag i alla fall hemma men jag han tyvärr inte ta bilder så jag täkte bara lägga ut en bild som tagits tidigare!


Här rullar sööta Shadow! (Typ förra sommaren)


Ja den här bilden passar kanske bättre för snart är det dags att rida ut igen i snön!:) Ja den är från Förra vintern!
(Kläderna är kanske inte så fina men de var varma!)

Ja vet gamla bilder men vi skall fota imorgon jag lovar okej jag skall försöka i alla fall!;)

♥Ja hoppas att ni haft en bra dag!♥

Kommentera!<3
Postat av: Matilda&Vicky

Härliga bilder!!

2010-11-09 @ 12:20:12
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0