Hiss eller Diss?

Globen Horse Show 2010
Hiss
 såklart! Det är så himmla roligt och att bara vara där och handla å vad roligt det är! Hoppas att ni har varit där någon gång så att ni vet vad jag pratar om när jag säger Fantastisk känsla!

Trasigt
Diss
jag hatar när man köppt fina saker och så går de söner efter typ första gången man använder dem så tråkigt. Tex har ett par ridbyxor gått sönder nu!:(

Snö
Det är svår men jag måste nog säga Hiss efterssom det är så roligt att tolka. Så mysigt att rida i snön och så vackert. Men kallt!¦S Fryser så mycket.

Kyla
Diss
det värsta jag vet är att frysa så därför hatar jag kyla. Får rysningar av att tänka på det!

Jul mys
Hiss
der är så mysigt att ha jul mys i stallet!

Vinterkläder
Diss och Hiss
De är jätte varma och sjöna men jätte fula! Hatar att ha de på mig ser så klumpig ut.

Kram, Kram

Kommentera!<3
Postat av: Rebecca

Tänkte höra om du ville göra mig en supertjänst (bara om du vill).

Att rösta på mig "Rebecca & hästen Chrissan" här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/november/veckans-outfit-finalister.html#comment

Tack i förhand & förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer.

2010-11-24 @ 21:30:53
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0