Ridpass 26/11



Ja nu är jag hemma från stallet. Jag har ätit middag och nu skall vi se på TV. Ja middan åt vi vid 9 haha a ganska sen. Jag och Pappa var i stallet idag och hade en mysig tur i snön.

Jag skrittade ute på Shadow barbacka och Pappa ledde Fire. Det var riktigt mysigt att skritta i snön. Men det var så himmla kallt. Det tog ett bra tag innan jag blev varm igen.

Bilder från idag



Shadow i boxen.

Fire i boxen!

Shadow efter ridturen!

Fire efter skritt turen!

Jag kunde dessvärre inte fota så mycket för jag var tvungen att fokusera på att vara snabb så att vi inte kom hem typ 11 idag igen. Men lite bilder blev det i alla fall!

Dagens klädsel:
Ja idag kan jag säga att jag inte direkt kände mig så snygg hade världens fulaste kläder på mig. Ja först hade jag underställsbyxor över det hade jag ridbyxor. Över det ett par mjukis byxor. Upptill hade jag ett linne två fleece koftor och en dunjacka. Sedan hade jag en mössa på huvudet!;)

Ja tyvärr så blev det ingen bild på mig. Eller ja det hade nog inte varit så mycket att se. Men ville klargjöra hur mycket kläder jag hade och jag frööös ändå. Ja och don fick ett nytt tjockt täcke idag. våra ponnyer fick det igår.

Kram, Kram på er!

Kommentera!<3
Postat av: Kristin

Kika in på min blogg :D var med i tävlingen jag har anordnat tsm med min sponsor dunken! :D

2010-11-27 @ 03:36:01
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0