Sen kväll i stallet!

Idag var vi sent i stallet!
Jennifer red Fire i ridhuset, jag vet inte riktigt hur det gick men hoppas att Fire var duktig.
Jag skrittade ut på Shadow och han va JÄTTE jobbig! Han ville bara gå hem och vände hela tiden! aa han var jätte jobbig, men jag älskar honom ändå!

Idag fyller mina kompiser Vendela och Emelie år. Stort grattis till dom som blir fjortisar!

Ja det blir rätt mycket pluggande nu såhär i slutet på terminen. Mycket att hinna med.



Jag älskar den här bilden som är från jennifers tävling!

Nu är det riktigt kallt att vara i stallet, så man måste ha tjocka jackor. Dessvärre har min egen gått sönder så jag får klara mig med en tunn tills jaag hinner köpa en ny! Några tips?

kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0