Skall snart gå och sova!

Nu har jag varit i stallet och pluggat mina två timmar!

Det gick bra i stallet men jag och mamma hade mycket att göra. Vi hade 5 boxar att mocka, 5 hinkar att fylla på, 1 häst att leda och en häst att brodda. vi mockade och fixade hinkarna till Don, Shadow, Fire, Bamse och Lord (min kompis häst). Vi ledde fire och broddade Don.

Det hade snöat in till alla våra hästars boxar (Don, Shadow, Fire och Bamse)
(kunde inte lägga upp bilder eftersom min dator e konstig)

Nu skall jag gå och lägga mig för jag e JÄTTE trött!

kram, kram

Kommentera!<3
Postat av: Hanna

Snygg blogg ni har! Är det bra med er? :)

2010-11-24 @ 22:18:23
URL: http://teenriders.blogg.se/
Postat av: whatshername

jättefin blogg med bra innehåll! :)



titta in på min blogg, tyck till om inläggen och delta i tävlingen som avslutas 18.00 idag! :)

följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig med! ;9



ha en fortsatt nice dag! :D

2010-11-25 @ 12:23:50
URL: http://restlessheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0