Bett Hiss och Diss!

Ja, jag har skrivit några inlägg om bett men tänkte nu skriva ett inlägg med Hissar och Dissar vad jag tycker.


Detta bett får en HISS eftersom det funkar jätte bra på shadow. Shadow brukar få sår i munnen av dem flesta betten men detta bettet funkar bra på SHadow och han har inte fått skav av detta (vad jag kommer ihåg).


HISS eftersom jag tycker att det är bra med fasta ringar och tredelat. Jag tycker att detta bett är bra och funkar nog på de flesta hästarna.

DISS Jag gillar inte starka bett eftersom man ofta får ut fel effekt av bettet. Jag tycker att det ofta blir att hästen kröker på nacken men inte ar´betar med hela ryggen.

JA, nu vet ni lite vad jag tycker om betten och jasg hoppas ni kan säga vad ni tycker! :)



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0