Dagens skola var hemsk!

Denna dagen skola var hemsk. Massa att göra och det vi gjorde var ju bara för hemskt. I teknik måste vi planera hur vi skall bygga en bil, det skulle vi ha gjort idag. Men tjejen vi skall göra det med hade typ mindre än en halvtimme där vi kunde göra det så det han vi ju inte direkt göra så bra... Så man får vell vara i skolan ännu tidigare på torsdag för att hinna göra det då.

Känsliga läsare varnas!!! Där det blir fetstil igen kan ni läsa igen!


I SO jobbar vi just nu med andra värdskriget och idag fick vi se en film från ställen där mann gasade ihäl flera hundra tusen judar. Dem filmsnuttarna och bilderna var på riktig och riktigt hemska. Det var högar men döda kroppar som bara slängdes dit som om det var en sop påse. Dem filmade närbilder på personernas ansikten som var förvridna av typ smärta.

Asså det e ju helt sjukt att man kan döda judar och andra mäniskor på det sättet. Dem har ju ingen som helst värdighet när dem dör. Dem får klä av sig kläderna och gå in och "dusha" men ur krananrna kommer inget vatten, där kommer gas i stället. Dem får 200 kalorier per dag, dem var ju bara skinn och ben. Ja, gud vad hemskt att man behandlar mänidskor på det sättet.

Nu lämmnar vi det så nu kan ni känsliga börja läsa igen!

Efter skolan stannade jag kvar och skrev ett prov som jag hadde missat när jag var sjuk, men nu är det avklarat = skönt! Men jag tycker det gick helt okej. Svaade fel på sista frågan men det var en MVG fråga så vi får hoppas att det blir ett VG + eller MVG - !


Hoppas eran dag var bättre än min! <3





Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0