E det bara jag?

E det bara jag som tycker att dressyrmupparna blir en sämre och sämre blogg? Jag läser bloggen men vet inte riktigt varför!

Jag tycker faktiskt att dressyrmupparna bara blir sämre och sämre och det har gjort att jag har bestämt mig för att kämpa med denna blogg och kämpa upp till toppen! enda upp vill jag! ;)

Haha, visst jag tror inte att jag kommer komma upp enda till toppen men jag vill verkligen kämpa för att denna blogg skall bli en stor blogg. Visst det är säkert ganska jobbigt att ha massa ögon på sig, men lixom det är jag som bestämmer vad jag vill publicera, om jag inte vill publicera en bild låter jag vell bara bli!

Men det hade ju varit jätte roligt att komma upp till toppen. Jag tror att jag hade klarat det, klarat pressen eller vad man säger. Sen tror ju NI på oss, hade inte NI sagt att NI tror att VI skall komma till toppen så hade inte jag kämpat för detta! Men lixom ni tror på oss, då känns det som att jag i alla fall måste tro lite på oss.

Jag skrev ett inlägg --> HÄR <--- Där jag skrev vad ni kan göra för att hjälpa oss för att komma upp till toppen. Jag blir veerkligen jätte jätte glad om ni kan hjälpa oss!

TACK TILL UNDERBARA ER!

och ALLA lämnar en fin komentar till denna underbara tjej. Hon får så mycket skit som hon fan inte e värd! Hon e värd det bästa!



All kärlek till denna tjej! <3 Denna tjej har stöttat mig = min tur att stötta henne! <3

Ha en Bra fredag! :)

Kommentera!<3
Postat av: Amanda

Hej! Svara gärna på "Dagens fråga" som är om Justin Bieber! :D <3

2011-04-01 @ 21:15:39
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0