Godmorgon!

Godmorgon!

Idag e jag hemma och sjuk igen! Eller båda e hemma.

Jag hostar och hostar, gud vad jobbigt det e! Jag hostar typ tills jag får kräksreflexer, jobbigt!

Men det blir nog ganska mycket plugg i alla fall. Sånt är livet. Sen blir det igent stall idag! Det e ju måndag, alltså stallfri dag! Eller pluggdag låter bättre eftersom man vill vara i stallet! :). Ni får gärna tipsa om önskeinlägg eftersom vi har ganska mycket tid till bloggen idag!

Nu skall ni få se en o sedd bild på mig och shadow från i somras :)


Haha! ja, vi hoppar över en pet flaska. Övningen var att man skulle rama in med hand och skänkel och hoppa över sockar bitar. Sen tog vi bort sockerbit efter sockerbit. Isabelle (Shadows tidigare ägare och våran tränare) sa att hon hoppat över en pet flaska en gång och då var jag självklart tvungen att testa också! ;) Haha! Vist var han duktig.

SNÄLLA klaga inte på min hoppsits, jag e faktiskt en dressyrryttare och hoppade i dressyr sadel ;)



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0