Nu drar vi till stallet!

Nu åker vi till stallet.

Vi får se hur vi rider. Det är en fördel med att inte längre ha en medryttare, att man själv kan bestämma hur hästen skall gå och rida lite vad man vill den dagen. Sen måste man ju självklart dela upp veckan på ett bra sätt, men man kan göra det själv. Ja så nu kan vi mer bestämma att om vi rider idag istället för att de vilar och sedan vilar de imorgon i stället. Ja ni kanske fattar.

Ja i alla fall så syns vi senare och jag kan säga att rolig läsning kommer att dyka upp under kvällen så ni får kolla in här ofta:)

Kram


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Haha jag tycker fortfarande att jag kan rida ;P juste, påminnelse ifall ni vill ha bilderna på Don så ta med någon mobil imorn kväll, jag har fodring :)

2011-04-17 @ 18:07:01
Postat av: NellieB

I will do sweety.

2011-04-17 @ 20:03:44
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0