Hemma efter massa städning!

Nu har vi äntligen kommit hem efter en såååååååå lång och jobbig städdag. Okej så jobbigt var det inte men det var jobbigt!

Det blev i alla fall väldigt fint i stallet. Ordning och reda är ganska viktigt för vår stall ägare. Haha!

Det blev ingen ledning på våra små killar eftersom det tog så mycket tid och vi hade ingen ork helt enklet. Så dem fick en vilodag idag.

Don verkar må väldigt bra nu så det e ju kanon bra. Han fick stå i hagen idag, naken så dem hade jätte mysigt.

Kolla vad jag hittade på google. (jag sökte på vårat efternam och då kom bilden upp)



Ponnyn i mitten e Valdo! Mamma har fotat bilden så jag har rättigheterna till den eller mamma men jag frågade henne och det var ok! Bilden e från DM förra året.


Mamma, mäster fotograf Haha, men lite coolt att mamma har fotat en bild som har varit med i tidningen ridsport. Eller kanske inte, men lite! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0