Hemma från stallet idag :(

När vi skulle åka till stallet så fick jag jätte ont i magen! :(

Så jag fick vara hemma! :( Jag har haft så mycket problem med min mage så så jag blir GALEN. Nej, men jag har ju gjort lite tester för typ gluten och sånt så vi får se vad dem säger.

Men Jennifer red båda idag. Vet inte hur det gått men det blåste ju som in i ******** så vi får se hur det gick!

Jag har inte kunnat blogga förns nu eftersom vårat nätverk inte fungerade pga. all blåst, men vi hade ju sätt några tidsinställda som komm upp och TUR var vell det!

Jag vill passa på att tacka er för stödet jag får angående mitt dåliga självförtroende! Det går faktiskt upp i alla fall ett litet tag när ni säger nått snällt. Tyvär går det ner mycket mer än det gått upp när nån säger nått elakt!

Men tack till grymma er som hjälper mig! <3





Kommentera!<3
Postat av: -

Stackare!

Hoppas det löser sig då<3

2011-04-08 @ 07:11:13
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0