Hiss

En sak som jag tycker helt klart är värt en hiss är stövlar, då menar jag ordentliga läderstövlar (självklart kan man ha hoppstövlr tex tretorn) det tycker jag eftersom det ger ett helt annat stöd. Jag tycker att man kan rida på ett bättre och nogrannare sätt än vad man kan göra med bara skor. Så jag tycker att du (om du inte redan har det) skall tjata på dina föräldrar om att få stövlar. En sak som jag inte tycker att du skall välja i stället för stövlar är chaps, de kan självklart ge stöd men brukar inte ge samma stadga.

En sak som jag blev chockad över var att det var en tjej som tjatade på hennes mamma för att få chaps i stället för stövlar, som hennes mamma tyckte att hon skulle köpa. Ja jag blev lite chockad faktiskt. Jag kan faktiskt inte förstå riktigt anledningen... Detta hörde jag i en hästbutik där mamman till och med frågade vad vi tyckte;)

Men en klar Hiss till ridstövlar.


Kram


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

D ser nästan ut som mina som jag köpte på Gbg Horseshow.



Tack För alla era fina kommentarer.

Pözz på er.

2011-04-04 @ 19:06:19
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. mina bästa TWIIIIIINNNSS!!! <3<3<3

Love u both mucho!!

2011-04-04 @ 19:42:56
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: ebba

varför är ni inte i skolan twins ? :o <3

2011-04-04 @ 19:50:01
URL: http://ebbasofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0