Junior!

En sak som jag tycker är jätte brä är att man kan tävla som junior det tycker eftersom man får en chans att gå in i storhästvärlden samtidigt som att man inte behöver tävla med personer som är dubbelt så gammla som än själv. Så jag tycker att det är väldigt bra:) Samtidigt kan det också bli så att en person som bara är ett år över gränsen tävlar mot äldre och sedan kommer sämre i tävlingar och så eftersom det är ungre ryttare i andra klassen. Ni kanske förstår vad jag menar. Jag tror även att det kan vara lite svårt att ligga jätte bra till som ´junior och jungrider och sedan när man blir senior så blir det högre konkurans, det tror jag kan bli lite jobbigt eftersom man flyttar ett snäpp bakåt kan man säga. Ja men vad tycker ni om allt det här? Jag tycker i alla fall att det posetiva överväger det lilla som är negatift eller som kan vara negatift.

Visste inte vilken bild jag skulle ha men ja en tävlingsbild bjuder jag på eller i alla fall efter en tävling:S

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0