Nu skall vi se om detta funkar då!

Som jag sa tidigare så skulle en kompis kompis ha fixat vår disign. Men hon har tyvär inte tiden och då har jag bett en annan kompis att fixa en disign. Så vi får hoppas att hon har tid och ork.

Jag hoppas verkligen att hon har tid eftersom jag känner att vi behöver en ny och jag har tyvär inte rätt program för att kunna fixa en egen. Men vi får hoppas att hon kan fixa en disign med headder åt oss! :)

Om ni e nyfikna så e det DENNA tjej som troligen ska hjälpa oss! TACK PÅ FÖRHAND!

Håll tummarna för vår skull! :) <3



Haha bilden blev väldigt liten, men men! :)


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

sv. Tack. Va roligt att du tkr om den nya header. <3

Ja tyckte oxå d e lite jobbigt. Ska höra me henne om hon kan ändra d.

2011-04-26 @ 21:59:54
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0