Ridpass 5/4 Fire


Ja igår red vi som sagt i ridhuset med lilla Ida det gick faktiskt ganska bra. nej faktist jätte bra. Ja i början så var han väldigt pigg och framåt det kändes so det satt kvar från i lördags för han hade det där luftiga steget som han hade i lördags.

Först så joggade jag fram och sedan mycket övergångar samt ökningar och minskningar. Efter det så red jag först igenom programmet man jag red inte igenom hela för i slutet så vart det lite mycket hästar. Men det gick ganska bra nu vet jag vad det är jag skall träna på i alla fall:) Jag är väldigt nöjd över passet för han bjöd jätte mycket framåt och var lydig.:)


Ja så himmla gullig när han verkligen konsentrerar sig på vad som händer någn stans:)

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0