Ridpass Fire 15/4


Ja igår red vi på volten för första gången i år:) Lycka, ja det kan man lugnt säga. Ja det gick ganska bra, men han var lite tittig. Ja men det får man ta om man har en tittig ponny och rider ute med massa stök runt omkring. Han var väldigt fin och lyssnade bra.

Jag red väldigt mycket mjukgörande och på böjda spår samt stora volter. Jag red även runt spåret och gjorde lite tempovexlingar. Jag red i alla gångarter och i en ganska avslappnad form. Jag höjde inte upp honnom till en tävlingsform utan red mjukgörande eftersom han tränats dagen innan.

Jag är väldigt nöjd över passet:)

Bjuder på den här bilden där jag ser ut som jag vet inte vad men, men:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: NellieB

Men d e bra träning för dom tittiga. Idag va Stella tittig på tävlingen som annars aldrig brukar vara d. Så d gick så där me henne.

Va e volten för nåt? E det en travbana? Förstog inte va d va.

2011-04-16 @ 20:17:14
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0