Ridpass Shadow Igår!



Jag red Shadow i ridhuset. Det var ganska mycket folk och jag var okonsebtrerad. Eller det var inte så mycket folk men jag känner mig i vägen helatiden och "vågar" inte rida ordentligt. Så jag kan ju inte påstå att jag red så bra men shadow var snäll och pigg och glad.

Det är så roligt när vår lilla 23 åring är pigg, jag fick göra ganska mycket halvhalter och så i början eftersom han var så pigg. Haha, och många säger att han e "seg". Men jag måste säga att han blir piggare och piggare. Så himla roligt att ha en så underbar häst som har lärt mig så mycket men det finns endå MER att lära. Det finns det alltid.


Denna ponny betydet så himla mycket!


LOVE U 4-EVER!


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Åh jag blir alltid så sugen på att rida era ponnysar när man ser er sitta på dom :) medryttare till Shadow? Haha.

2011-04-12 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0