Sommar?

Ja nu skanar jag sommaren så otroligt mycket. Det är ju så skönt med värme men ändå så blir det jobbigt för hästarna att arbeta i värmen. Men jag tycker att det är mycket bättre än det här;) Ja jag tycker även att det är väldigt roligt under sommaren för man kan få så fina bilder. Jag tycker att de finaste bilderna är ute i solen även om det är på en utevolt så blir alltid ljuset mycket bättre. Jag tänkte även fråga er om ni saknar sommaren?

Bjuder på en bild från i sommras där jag tränar med Fire på ett läger

Ja en ganska gammal bild men vad tycker ni?

Kram

Kommentera!<3
Postat av: jonna

fin bild ;) mysig blogg förresten .

2011-04-01 @ 22:56:51
URL: http://livetisadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0