Tävlingar inbokade!

Nu har jag bokat in några tävlingar, kommer säkert bli några fler man har bokat några nu.

Jag har främst bokat in tävlingar med programen L:B 1, och L:A 1 men jag skall även tävla en L:B 2.

Den närmaste tävlingen är på ågesta och är den 22 april, alltså bara 18 dagar kvar. Eller bara och bara. Det är i alla fall en L:B 2 och jag är taggad men lite nervös inför tävlingen. Blir alltdi nervös inför tävlingar, så vi får hoppas att det går bra! :) Jag har börjat träna på programet och tyvär är det på lång bana, jag gillar kort bana mer.



Detta var ganska länge sedan men ni får den endå! :)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

vad roligt! Ågesta har sjukt snygga rosetter så bli placerad, som jag nu vet att ni kmr bli men ändå ;) <3

2011-04-04 @ 15:02:43
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0