Träning nu!

Ja nu skall vi starx åka till stallet:) Vi skall i alla fall träna och jag hoppas att det kommer gå bra:) Ja vi skall troligtvis rida igenom programet och jag hoppas att det går bra. Nu vet jag vad jag skall tänka på i alla fall:) Jag skall i alla fall rida med sporrar idag och jag tror det blir bra så att man kan göra väldigt små hjälper. Det gillas:)

Jag skall i alla fall rida Fire och jag vet inte vad som händer med Shadow om jag skall ria eller om han tömkörs eller så rider Carro. Ja mamma har haft lite feber och så nu ett par dagar och nu börjar Carro känna sig sjuk så vi får se men han skall i alla fall gå. Men jag får lite halv panik för jag behöver en ny kavaj, nya tävlingsridbyxor och annat till tävlingen som jag snart måste införskaffa så att jag har det till tävling. I alla fall har vi fixat lite rolig läsning till er som ni kan läsa medans vi rider.

Sötnosar<3

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0