Snälla ge oss lite tid!

Vårat mål är att våran blogg skall bli bättre och bättre och större och större. Och för det skulle det vara jätte bra om ni kunde ge oss llite extra rid och svara på några frågor. På så sätt vet vi vad vi skall fokusera på.

Frågorna:
Hur hittade ni till bloggen?
Hur ofta läser ni den?
Vad är bra med bloggen?
Vad är mindre bra med bloggen?
Vad fick dig att fastna vid bloggen?

Snälla, det tar inte många sekunder att svara på frågorna så snälla svara på dem! :)


Tack på förhand! :)


Kommentera!<3
Postat av: H

Gillar när ni skriver information i bloggen, om bett osv, däremot tenderar det att bli lite väl mycket brödtext. Dela upp testen i fler stycken, lägg upp bilder mellan styckena osv så det blir lättare att läsa. Sen borde ni lägga in fler bilder, ha typ minst en bild per inlägg och ju mer text, ju fler bilder.

Kom hit genom Idas blogg tror jag, läser.. för ofta ;)

2011-04-12 @ 20:15:28
Postat av: Alice

Tror ni typ tipsade mej, om jag minns rätt. För det var nog precis när ni hade skapat bloggen som jag började läsa den. Typ varje gång som bloglovin visar att det har kommit ett nytt inlägg så kikar jag in! :)

Kan tycka att det är lite För mycket ridtips, hissar/dissar ibland och för lite bilder, för det är oftast samma bilder ni lägger ut. Ni borde ha lite mer bildern när Ni rider, tömkör/longerar! :)

2011-04-13 @ 15:47:41
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bloggen är jätte bra! :)

2011-04-13 @ 17:10:08
URL: http://hannasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0