Dagens outfit tips!

Tänkte att jag kör ett sånt eftersom ni bad om det!

Jag tänkte att vi kör gul/blå outfit idag eftersom jag diggar att vi bor i sverige och tycker att man skall stå för det!



Shabraket (dressyr) hittar ni HÄR!




Tröjan hittar ni HÄR!


(jag syftar naturligt vis på dem blåa lindorna)
Lindorna finns HÄR!



ridtäcket finns HÄR!

om mann vill lägga till något extra skulle det vara snyggt med ett blått panband!

Ja, nu fick ni lite tips på en rid outfit!


Kommentera!<3
Postat av: FIA

Det är snyggt med vissa sverige flaggor på utrustningen, men att JW har brittiska så alla svenskar rider omkring med englands flagga tycker jag är lite löjligt... Vad tycker du? ;-)



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-08-27 @ 21:52:40
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se
Postat av: Carro

Ja, presis varför jag valde temat!

2011-08-28 @ 14:28:05
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0