Hiss!

En sak jag måste Hissa är dressyrsadlar, jag förstår bara inte hur man kan rida alltid i hoppsadel eller i allround sadel, nej jag skulle inte klara av det och eftersom man ändå måste rida dressyr eller vad man ska säga (t.ex hoppar man inte under varje ridpass) så tycker jag att man borde ha dressyrsadel. Ja jag tycker att det är stor skilnad på dressyrsadel och allround. Vad tycker ni om dressyr sadlar?



Kram


Kommentera!<3
Postat av: Anonym

Aldrig i livet att jag skaffar en dressyrsadel, det ska vara hoppsadel, om inte annat en allround. Fast det är för att det passar mig bäst, jag måste ha lite kortare låder eller rida utan stigbyglar, därav hopp som ger bättre stöd då.

2011-08-08 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0