Mår inge vidare

Just nu tror jag att jag blivit smittad a mamma asså mår inge vidare känns som jag ha feber och sen har jag blivit förkyld men, men ja dessutom så börjar skolan imorgon... Lixom Jippi... Nej jag orkar faktist inte med skolan men vad ska man göra? Ja ja allt är inte dåligt det är ju sista året i grundskolan som börjar:) Haha kommer ihåg i typ fyran när man trodde att man aldrig skulle gå ut grundskolan typ bara för att det va så lång tid men fatta jag ska börja Nian... Ja det kändes som att jag börja sexan nyss ju.. Ja det är scary, haha nej men fett nice ska det bli att gå ut nian lixom börja gymnasium sen ta studeten jobba´, plugga vidare ja livet börja on real typ, haha ja snart ska jag börja jobba :S nej så fort fram ska vi nog inte gå eller?

Men ändå 9:an det e sjukt.


Denna tjej gick typ nyss i 6:an nu är det dags för 9:an Time goes fast

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0