Ridpass Shadow 12/8!


igår red jag ett lugnt pass i ridhuset för att sätta igång honom efter vilan. Han var väldigt duktig och mjuk och fin! Jag är väldigt nöjd med honnon! Jag skritt jobbade mest för att han ska få komma igång lungt och för att han ska komma igenom ordentligt i skritten!

Han var välkdigt mjuk och fin för att ha stått så länge och vara igång så kort...jag är super nöjd med honnom! :)




Kommentera!<3
Postat av: frida

Hej, fin blogg! kolla gärna in på min blogg, den handlar om min c-ponny tequilla,tävlingar och träningar mm. Jag skulle verkligen bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg lite då och då! Kommentera gärna på frågor och sånt.



/frida :D

2011-08-13 @ 14:10:10
URL: http://juniorhoppryttaren.blogg.se/
Postat av: frida

Hej, fin blogg! kolla gärna in på min blogg, den handlar om min c-ponny tequilla,tävlingar och träningar mm. Jag skulle verkligen bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg lite då och då! Kommentera gärna på frågor och sånt.



/frida :D

2011-08-13 @ 14:10:15
URL: http://juniorhoppryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0