Tävling!

Nu har jag bokat in min tävling...set blir den första på väldigt länge...

Jag har inga krav på mig jag är nöjd om jag får 20% typ, för mina tävlingsnerver kan sätta stopp för allt! Mina tävlingsnerver suger verkligen. Jag blir supervervös. Och jag vill mest känna att jag klarar av att tävla...jag ska försöka se det som en programridning...NOLL i krav. Och jag hoppas att ni förstår mig och respekterar om det går dåligt...och om det gör det, så är det nog pga minaa tävlingsnerver! Det är den 18de om jag inte minns fel så det är ett tag kvar... och i helgen börjar alla föberedelser...Haha, Shadow ska klippas. pälsen är FÖÖÖÖR lång!

Sen ska jag kolla med Issabelle om jag träna i helgen. om det funkar med alla tider och så. och sen beroende på hur jag känner efter tävlingen så får vi ser om det blir fler... vi får se! Jag kan ju också berätta att jag blir supernervös bara nör jenifer ska tävla, haha!

men ja, hoppas ni förstår hur jag känner och inte sätter nån press...ni får gjärna ge tips på hur man kan bli mindre nervös!



Det kommer endå bli så sjönt att jag har med mig dig! <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0