Debatten!

Ja, nu är vi hemma och debatten är klar!

Det var ganska roligt och det gick nog OK! Men det är lite svårt när man skall vara emot abort i debatten och dem som är för ställer massa konstiga frågor! Tex. så frågade min kompis mig om jag hadde blivit våldtagen och gravid, hadde du inte velat göra abort då? Då svarade jag att jag inte hadde velat det eftersom det är ett liv. Men på riktigt tror jag att jag nog hadde velat det! Man fick "ljuga" lite! ;P

Nu ska man bara ladda om till provet vi har på torsdag och seminariet vi har på torsdag och göra färdig inlämnings uppgiften som man skall lämna in på torsdag! Som ni kanske ser så är det FULLT UPP!

Dax att plugga igen då!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0