Dissar!

Ja har haft många hisssar nu på slutet så dags för en liten diss nu!

Ja liten bild men aja. Jag dissar i alla fall vita "vanliga skydd" Allts skydd som inte är dressyr. Det gör jag då jaga tycker att det ser överdrivet ut med ljusa färger. Jag tycker att färg glada benskydd är ännu fulare men jag tycker att man skall ha naturliga färger som smälter in mer till hästen. Man skall inte tänka på benskydden utan på hästen.

Ja det är vad jag tycker vad tycker ni?



Kram

Kommentera!<3
Postat av: Anonym

Om man har en vit häst smälter det ju in på hästen :P

2011-02-17 @ 15:27:31
Postat av: Carro

Haha! Ja fast det blir h´ju en svart rand imellan!

2011-02-17 @ 16:13:20
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0