Har inte bloggat så jätte bra idag:(

Ja dagen har jag lagt ned på en uppgift som skall vara klar imorgon. Den inehöll att vi skulle läsa 22 A4 papper om första och andra värdskriget samt tiden emellan. Kan bara säga att man inte fattade någonting utom att det var en tuff tid. Sedan skulle man även sammanfatta vissa saker i denna del och det var ganska lätt när man väl fatta men man var tvungen att läsa om ett antal gånger för att fatta texten:(

Ja kvällen består av mer plugg och sedan blogg:) Ni är verkligen underbara och när ni kommenterar gör ni vår dag:) Fortsätt så:) Ja det är så kul:)

Ja nu skall jag sätta igång med matten som handlar om förändringsfaktorn procentuell förändring och ja statestik ganska svårt men skall i alla fall försöka sedan loggar jag nog in och blir glad eller? Skall i alla fall se till att sätta igång så att jag blir klar nån gång:)

Önskemål på inlägg? Bara att kommentera:)

Haha ja en lite konstig bild på Fire:) Ja jag tränar i alla fall på att redigera bilder och har gjort en idolbild till nellie som du kan se här:http://nellieberntsson.blogg.se/2011/february/fraga-vad-ni-vill.html#comment
Kolla gärna in den:)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0