Hemma från en tuff dag!

Ja det var en svin jobigg dag i skolan idag så jobbig höll på att dö. Ja på hela föridagen hade vi leketioner + att klockn 10:45 skulle vi äta efterssom jag,carro och tre till kompisar skulle stå i köket. Jag och en kompis fick torka bord emdans de andra fixade med disken så ja inte så kul. Dess utom var det bara jag som torkade borden eftersso min kompis vägrade att hålla i en disk trasa ja hmhm. Vad skall jag säga? Ja vet faktiskt inte...

Nu ligger jag i alla fall efter efterssom vi inte fick något gjort idag typ så nu skall vi äta sedan plugga lite. Men ni har varit super dåliga på att tävla:( Ja kom igen nu svara på fin 5 fel det värsta som kan hända är att ni inte får en länk:S Länk->http://tvillingryttarna.blogg.se/2011/january/dagens-tavling.html#comment

Länk till annan tävlinghttp://tvillingryttarna.blogg.se/2011/january/tavling-paminelse.html#comment

Se till att delta nu;)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0