Min åsikt!

Detta är min åsikt och ingen annans! GE inte skit till någon annan utom mig om ni inte håller med!

Bloggare snälla var så överdrivna kring eran vikt! Okej, ni får banta om ni vill, men ni behöver vell inte skriva om det  på era KÄNDA bloggar! Ni har faktiskt barn/ungdomar som ser upp till er och vill vara som ni är! Vill bli som ni äe! Det funkar inte att tjata om sin vikt hela tiden!

Visst man kan vilja gå ner i vikt men kan ni inte skriva om något annat på era bloggar?

Ta kissi till exempel, hon äter sin barnmat och gör att andra ungdomar äter barnmat för att gå ner i vikt! Jag tycker att ni skall sluta tjata om eran vikt och skriva om något annat på era bloggar! OM ni inte har något annat att skriva om så kan ni vell lika gärna lägga ner bloggen! Är det värt att tjäna pengar på en blogg som man VET gör att barn och ungdomar får ätstörningar! Jag fattar inte poengen med VIKT! Det är en siffra inget annat!

Heldre lycklig och fet än smal och olycklig!


Kommentera!<3
Postat av: Tova

Håller med dig, alldeles för viktfixering just nu..



Synd med tanke på att så många får ätstörningar och mår riktigt, riktigt dåligt :/

2011-02-18 @ 12:47:26
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: ebba

du har rätt, men man behöver ju inte vara fet för att vara lycklig, right ? du får det att låta som att alla smala skulle vara olyckliga nu :p

2011-02-18 @ 17:45:22
URL: http://ebbasofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0