Ridning för båda idag!

Ja igår var vi båda sjuka så det blev ingen ridning men i stället blir det ridning för båda idag;) Ja vår medryttare skulle ridigt Shadow men hon har fått magsjuka:( Tycker verkligen synd om henne det är det värsta jag vet. Ja nu skall vi i alla fall plugga lite och sedan äte tror jag? A vi brukar alltid äta innan stallet annars blir det så himmla sent! En gång kom vi hem 22:00 utan att ha ätigt midda då var jag hungrig. Haha ja men i alla fall ni får inte glömma våra tävlingar som vi har uppe nu och dessutom så har vi ju en gästbloggning som pris;) Ja det är lite olika beroende på tävling men i alla fall så vinner bästa tävlingsbilden en länk och gästbloggning:)

Ja nu måste jag plugga lite sedan blir det stallet:) Bloggar självklart mer men ja i alla fall;)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Lova

sv; okej :) d-ponny. ni har oxå d va?

kram.

2011-02-08 @ 16:35:15
URL: http://thegirlintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0