Ridpass Fire 31/1-11


Ja igår red jag Fire i ridhuset tyvärr blev det inte bilder efterssom ingen kunde fota. Ja ni har bett om mer ridbilder och vi skall verkligen göra vårt bästa med den saken så vänta så kommer det:)

Ja jag red ordentligt kanske 30 min och han var väldigt fin. Ja var lite rörigt då en tjej alltid har träning på måndagar och då måste man hålla sig undan:S Ja inget illa ment men lite jobbigt när man alltid känner sig ivägen. Ja det var en annan häst i ridhuset som inte ville jobba och hoppade runt som man fick hålla sig undan ifrån:)

Fire var i alla fall väldigt fin. Han gick bra och hade bra energi och vilja så jag är super nöjd däremot kunde jag int göra någon specielle övning efterssom det var träning men jag red på volter och 8 volter. Tränade mycket på att länga och korta steget så att han lyssna och jag är väldigt nöjd. Det gick verkligen super;)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0