Sötaste hästen!

Vi har en tävling där man skall skicka in ett bildbidrag! Du skall skicka in en bild som su fotat på en häst. Hästen skall vara så söt som möjligt på bilden! Sedan kommer folk rösta på de 5 bidrag vi kommer välja ut. Om du har mailat ett bidrag och inte fått ett svar är det bra om du mailar det igen då vi haft problem med mailen!

Vår mail är [email protected]

Pris:
- Länk i mins en månad.
- Gästbloggsninlägg
- Alla 5 utvalda kommer även få en länk!

Ja det är självklart viktigt att ni då mailar med vilken addres länken skall gå till!

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Jessica

Kan ni inte ha fota en hund/djur nästa gång :) Det har jag massor på men jag har inte fotat någon häst någon gång hehe.

2011-02-26 @ 14:17:30
URL: http://theblogwithoutaname.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan det vara en bild på någon har fotat på mig när jag rider? fast man klipper ut huvudet på hästen???

2011-02-26 @ 14:37:52
URL: http://ingridsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0