Stor debatt imorgon!

Imorgon skall vi ha en stor debatt! Vi får BETYG på den! Lite läskit och man kommer ju vara sååååååå nervös!

Detta blir typ någon jätte jobbig vecka med massa prov/redovisningar! Ja på torsdag har vi ett prov och antingen på torsdag eller tisdag nästa vecka (kommer inte ihåg) har vi en inlämningsuppgift samt ett seminarium på det!

Imorgan skall Jag och jennifer debatera emot abort (fick välja ämne av fyra och vi blev indelade om vi skulle vara för eller emot). Jag JÄTTE nerös! Uch mitt hjärta klappar i 190 slag / minuten! Nej, men det känns så!

Jag måste be om ursäkt för ett sådant skit inlägg. Men jag måste bara skriva av mig!

Om ni har några bra argumet emot abort så KOMENTERA och tipsa mig! Ja, ni skulle vara såååååå snälla om ni gjorde det!

Till er som inte börjatt åttan ännu:

ALLT BLIR TUSEN GÅNGER VÄRRE NÄR BETYG ÄR INBLANDAT! Så kämpa så mycket som möjligt innan ni börjar få betyg! Al´lt blir så mycket enklare till åttan då!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0