Svar på komentar!

anonym om Tävlings maskiner?:
men om man tävlar är man ju duktig. Sluta hålla på att klaga på folk som är duktiga och tävla. Herregud ni låter bara avundsjuka.



Jag säger inte att jag inte tycker att dem som tävlar är duktiga! Men är alla som tävlar duktiga! Vem som helst kan ju tävla det är ju ingen gräns på hur duktig man är! Eller hur?

Visst vissa klasser måste man ju kvala till!!

Men jag säger inte att jag är duktig på att rida! Men har du ens sett mig rida? Och sen är det fel att säga ni låter så himla avensjuka! eftersom et var jag som skrev inlägget! Ja, visst man kanske är duktig om man tävlar men är man sämre för att man inte tävlar? Nej, skulle inte tro det va? Är man sämre på att rida för att man inte har en tävlings ponny? Är man sämre på att rid för man inte vill tävla?

Jag är en stressad person som jätte lätt blir nervös inför allt! Prov, redovisningar, tävlingar allt!

Jag kommer försöka tävla om mina nerver klarar det! MEn när jag tävlade i lag så hadde min lagledare massa krav på mig och tyckte att det var viktigare att det gick bra för laget än att alla hade roligt!  Det gick jätte dåligt på en tävling när dem som hade framridningen inte hade koll på tiderna och sa att det var tjogo minuter kvar när det igentligen var en timme och tjugo minuter kvar. Shadow blev jätte trött och det gick jätte dåligt! Då tyckte hon att jag skulle rida en annan ponny som var en tjejs i laget! Hon pressade mig alldeles för hårt och jag blev jätte nervös efter det!

Jag var inte alls lika nervös på min första tävlingen so jag är nu! Så jag tycker att det är FEL att säga att tävlandet har med hur duktig man är! Sen är det så fegt att du är anonym eftersom jag kan se ditt ip nr och om du har komenterat förut så kommer jag se vem du är!

Jag vill bara förklara att man kan vara jätte duktig även fast man inte tävlar!


Kommentera!<3
Postat av: sandra

Men i inlägget som ni skrev värkde det som att ni såg ner på de som tävlade varge helg. Men i själva värket borde du se upp till dom som har bra tävlingis nerver.



Men självklart ska man ta hand om hästen väl :D

2011-02-16 @ 19:08:08
URL: http://ingridsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0