Tack!

Detta var de "bidragg" till mini tävlingen eller vad man skall kalla det! Tyvärr var det bara två som anmälde sig! Men ni båda blir länkade! :D


Detta var: http://theblogwithoutaname.blogg.se/
Jag har precis hittat hit och har fastnat rejält för er blogg!! Jag tycker den har väldigt bra innehåll (inte massa strö inlägg) och bra skrivet :) Er header är jätte fin och den gör att man vill fortsätta skrolla ner på sidan (hur har ni gjort den passar jag på att fråga nu då och hur gör man en sån liten bild med ert namn längst ner på inläggen, vore tacksam för svar) Fortsätt såhär så kommer ni nå toppen!!

Detta var: http://asslatjejerna.blogg.se/

För att ni har bra med uppdatering, bloggen är fin och ni är snälla, skriver på ett "moget sätt" så att säga, asså ni skriver inte "haha" "hehe" "hihi" smilisar osv hela tiden ah ni fattar. Ni är snälla och trevliga, bloggen är mysig att komma in på :)


Jag blev jätte glad för de fina komentarerna! VErkligen jätte glad! Tack så mycket för att ni läser våran blog och gillar den! Jag blir så glad för varje liten komentar och försöker svara på alla! Jag vblir verkligen JÄTTE glad för varje mail, varje komentar och massa andra underbara saker!

SÅ KOMENTERA MERA!



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0