Tävlingen!

Kom ihåg denna tävling nu!

Ja jag har tidigare publicerat detta inlägg men nu får ni det som en påminnelse! Ja det är samma sak som förut men om du har skickat in ett bidrag men inte fått ett svar är det bra om du skickar om mailet då vi hafft väldigt mycket problem med mailen. Ja tävlingen är redan på gång och jag vill att alla som har en sköthäst eller egenhäst eller bara en favorithäst skall ta en bild på hästen och maila till oss. Bilden skall vara så fin/söt som möjligt. Jag kommer nämligen välja ut 5 som alla kommer få rösta på sedan. Tävlingen kommer avslutas när tillräckligt många tävlingsbidrag kommit;)

Sedan är det upp till er att rösta. Det finns några regler som måste följas!
- Du skall ha fotat bilden eller skall ha tillåtelse av den som fotat.
- Adress till blogg eller liknande skall vara med på mailet.
- Bilden skall vara på en häst!
- Bilden skall vara passande för internet!

Pris:
- Gästbloggsinlägg
- Länk i minst en månad
- De fem utvalda får länk i ett inlägg (Där man skall rösta)

Jag vill ha många bidrag att kolla igenom och ni kan ju fota vilken häst som häslt. Ja det kan ju även vara en gammal bild som du tagit i sommras eller likande! Ni kan ju inte förlora på att vara med så dags att leta igenom bilder nu och ta fram en sööt bild!

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0