Thermobar



Jag tycker att thermobar är en jätte bra sak som gör att man slipper oro om att hästarna inte skall ha vatten eller att det vattnet dem har är fruset.

Vi har haft en thermobar men den stod i stallet ett tag och en dag var den borta! Konstigt! MEn jag tycker att det är en super bra sak som man borde ha om vattnet brukar frysa! JAg rekomenderar thermobar starkt! Den enda nakdelen är att det är ganska dyr!

Vad tycker ni?

Kommer dessvärre inte åt bilderna så jag kan inte fixa namnskylten! :(
//Carro

Kommentera!<3
Postat av: Myran

Vi har en likadan! =) Funkar jättebra. INTE kul att vattna 34 hästar för hand xD

2011-02-25 @ 02:16:57
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0