Tuff dag:(

Ja dagen har varit riktigt tuff....

Ja dagen började ju med att jag var tvungen att gå upp tidigt:( Ja hatar vardagstider.
Sedan var det bara att mejka sig och käka. Sedan skulle vi ta bilen till skolan eller ja mamma skulle köra oss. Då går det inte att få in nyckeln i låset. Det slutade med att jag andandes och flåsade på låset suck* vad gör man inte?

Sedan var det två tråkiga lektioner. Den ena var i spanska och då redovisade jag eller ja det var som ett prov på gramatik. han inte färdigt efterssom det är flera delar i grmatiken. På ena delen hade jag i all fall alla rätt;) Det andra passet var matte där läraren bara hade en genomgång:( Ja nu sa jag det i fel ordning matten först och sedan spanskan.

Efter passen hade jag ws och då vi har en debatt med publik imorgon SUCK* Suck* Ja dess utom får vi bedömning på det. Ja i alla fall jobbade jag med det.

Lunchen var inge vidare då en kille knuffade mig så att jag fick mjölk över hela maten ja inte så roligt:( Efter lunchen så tränade jag till ett matte prov vid 13 var det dags att göra provet. Ja det slutade vid 15 så det tog lite tid.

Ganska nöjd över provet faktiskt:) Svarade på typ allt så ja vi får se när de har rättat. Ja en tuff dag. Nu blir dett blogg och plugg :)

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0