Varför? Varför? Varför?

Varför blir man av med dem man älskar varför kan man inte vara med dom man älskar för evigt?

Jag Såg linns film:

http://dressyrmupparna.blogg.se/2011/february/varfor-ska-det-vara-sa-javla-svart-att-slappa.html#comment


Jag tänker på att jag kommer behöva bli av med ponnyerna! Och hur hemskt det kommer vara!

Shadow och Fire jag älskar er och kommer alltid att göra det! Förlåt för de elaka saker jag kan ha sagt när jag har blivit arg på er! Jag älskar er! För evigt!



Jag älskar er för evigt!


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

Fina dom e. D e skit jobbigt att släppa sina hästar ...men e dag så växer man ur dem. Så e de bara. D kommer en dag...då de blir för gamla.

Jag hade en hund som vi fick ta bort i höstas. Han va äldre än mej å ja har lixom växt upp me han. Usch...va så jobbit. Hoppas ja aldrig behöver va me om d me nån häst el ponny.

2011-02-05 @ 18:46:02
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0