Visste ni att........

Visste ni att jag har varit vegitarian i över ett år.

Jag var vegitarian eftersom jag tycker synd om djuren som måste dö för våran skull. Sen så hade vi så äckligt kött  våran förra skola så jag blev äcklad av det så nu äter jag inte skolans kött heller. Andledningen att jag inte är vegitarian längre är för att jag gick ner i vikt och fick järnbirist och sånt. Då sa mamma och pappa att i var tvungna att äta kött för att vi skulle må bra!


Det här var det lilla bustrollet som inte ville komma in igår! :P


Kommentera!<3
Postat av: Myran

kul att du har varit vegetarian! =) har varit det i snart 16 år =) man måste inte ha kött för att må bra även om man inte äter ihjäl sig på grönsaker =)

2011-02-27 @ 13:26:31
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0